pech dagen - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Ilse Lauwerijssen - WaarBenJij.nu pech dagen - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Ilse Lauwerijssen - WaarBenJij.nu

pech dagen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

16 September 2014 | Kenia, Kisumu

Maandag 16 september
Zondag mijn voet opengehaald aan het zwembad. Het heeft heel de dag heel hard gebloed. Xanne heeft het goed verbonden een schoon gemaakt wel makkelijk zo'n doktersassistente in de buurt.

Vandaag na een lange nacht toch maar naar stage gegaan en lekker met de kindjes geknuffeld je moet toch wat doen als je niet zoveel kan. De kindjes waren vrolijk en dat maakt mij natuurlijk ook vrolijk. Vandaag toch maar besloten om s'middags met Helma naar het ziekenhuis te gaan. Daar heeft dokter Ali Boy naar mijn wond gekeken hij vond dat het er goed uitzag maar voor de zekerheid toch antibiotica voorgeschreven en diclofinac voor de pijn. Ik heb ook nog een tetanus prik gehad. Na ongeveer 4 uur in het ziekenhuis wat echt op zijn keniaans gaat rustig aan je hebt alletijd nog even langs de appotheek voor verband. Daarna nog even lekker wat gedronken en gegeten bij het Yava house en toen naar panda's gegaan. Daar even uitgerust en daarna samen gegeten iedereen was moe dus lekker vroeg naar bed gegaan.


Dinsdag 15 september

Vandaag thuis gebleven van stage om mijn voet rust te geven. En mezelf ook natuurlijk na 2 nachten slecht slapen hopelijk gaat het morgen weer beter en kan ik weer naar stage.


Nou dit was weer een update van mijn pech dagen nu gaan we er vanuit dat er geen pech dagen meer komen wel genoeg pech gehad vind ik zo!

Jullie horen nog van me!

Groetjes uit Kenya.

  • 16 September 2014 - 12:20

    Anita :

    Nou Ilse dat vinden wij ook.Maar gelukkig blijf je positief. En denk maar zo jij kan naar het ziekenhuis omdat je genoeg geld hebt,bij de mensen daar is dat heel anders.

    Hopelijk volgende keer een leuker verslag.
    xxx je moeder

  • 19 September 2014 - 16:15

    Oma Dane:

    hallo Ilse Een berichtje van je oma had je niet verwacht he




















    'Hallo Ilse hier een berichtje van je oma had je niet verwacht he .
    ik lees dat je heel veel beleeft en veel indrukken opdoet en ik vind het heel leuk .om die belevenissen te lezen .

    Heel veel groeten en een knuffel van je oma











  • 19 September 2014 - 17:39

    Ilse Lauwerijssen:

    Hoi oma,

    Super leuk daatje reageerd! Bedankt voorde bericht en we gaan snel Skype als je bij ons thuis bent! ☺

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 8453

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 28 November 2014

Kenia

Landen bezocht: