nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Ilse Lauwerijssen - WaarBenJij.nu nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Ilse Lauwerijssen - WaarBenJij.nu

nairobi

Blijf op de hoogte en volg Ilse

02 September 2014 | Kenia, Nairobi

Hallo allemaal,

Gisteravond na een lange reis van 9 uur aangekomen in Nairobi. Nadat we onze visum hadden gehaald en onze bagage van de band hadden gehaald zijn we richting het winkelcentrum gegaan om water te halen. Daarna naar het shaloom house gegaan. Om lekker te gaan slapen na de vermoeiende reis!

Vandaag zijn we lekker gaan ontbijten het ontbijt was ei met toast. En daarna op weg gegaan naar het olifantenverblijf. Waar we een beetje laat aankwamen en maar 10 min van de show hebben gezien maar het was het waard! Daarna naar het giraffen verblijf geweest waar ik heerlijk gekust heb met een giraf (heerlijk dat slijm). Toen zijn we lekker gaan lunchen de laatste keer westers eten en nu begint het keniaans eten ben benieuwt. Daarna naar een dieren verblijf met krokodillen, schildpadden, struisvogels, paarden en een drommedaris. We hebben de baby krokodillen en schildpadden mogen vasthouden. En daarna de struisvogels gevoerd. Toen we daar mee klaar waren werd de drommedaris opgezadeld waar we een rondje op hebben mogen rijden.
Het waren super leuke dagen en dat er nog veel mogen komen! Met geweldige meiden een een geweldige coach!

Jullie gaan nog van mij horen

Groetjes uit het mooie kenia!

Ilse

• 02 September 2014 - 21:09

Audrey:

Hoi Ilse,

Fijn te horen dat je een fijne vlucht hebt gehad.
    Wat een super leuke start zeg....wauw al die dieren super gaaf hoor.
    En zo leer je idd iedereen beter kennen.
    Maar gelukkig ben jij niet zo kieskeurig, als ze maar gezellig zijn en af en toe een luisterend willen zijn...
    Maar dat komt goed hoor, want jij bent echt een lieverd.

Heel veel plezier en succes.

Dikke kus
    Vanuit Waterhoefke 2