Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Steenbergen, Nederland van Ilse Lauwerijssen - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Steenbergen, Nederland van Ilse Lauwerijssen - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

31 Augustus 2014 | Nederland, Steenbergen

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover! Na een super drukke maar hele leuke week van afscheidsfeestjes en dagjes weg stap ik morgen toch echt op het vliegtuig naar het verre kenia! Hoop dat ik er veel ga leren voor in de toekomst en de mensen daar ook nog kan helpen met het geld dat ik heb opgehaald maarliefts €670,-. Iedereen bedankt voor het sponseren zal zorgen dat het goed word besteed!

Tot snel!

Ilse

• 01 September 2014 - 09:45

Anita Vd Zwart:

Goede reis Ilse en geniet! ;-)

• 01 September 2014 - 10:42

Ria Van Sliedregt:

Hoi Ilse,
    Ik wens je een hele goede vlucht en een vlotte reis van Nairobi naar Kisumu.
    Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen,
    Gr. Ria

• 01 September 2014 - 21:35

Elise Dane:

Hoi Ilse,
    Ik hoorde van je ma dat je goed geland bent, gelukkig. Heel veel succes en hoop snel wat van je ervaringen te kunnen lezen.
    Groetjes xx

• 01 September 2014 - 22:10

Jeanne Lauwerijssen:

he Ilse .
    Veel plezier in Kenia en ben benieuwd naar je verhalen doei doei xxxx

• 02 September 2014 - 20:46

Anita Lauwerijssen:

Hoi Ilse,

Leuk hoor om je verhalen te lezen en dat je zulke leuke mensen om je heen hebt. In 2 dagen al zoveel ervaringen opgedaan.

Kusjes van ons

• 02 September 2014 - 22:21

Mariette Bruijns:

Een goeie reis Ilse,veel succes daar