Nog 15 dagen - Reisverslag uit Steenbergen, Nederland van Ilse Lauwerijssen - WaarBenJij.nu Nog 15 dagen - Reisverslag uit Steenbergen, Nederland van Ilse Lauwerijssen - WaarBenJij.nu

Nog 15 dagen

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

17 Augustus 2014 | Nederland, Steenbergen

Hallo allemaal,
Over 15 dagen vertrek ik eindelijk naar Kenia. Ik ga stage lopen in een weeshuis Mama Ngina en op een special school met kinderen met een beperking. Vanaf deze manier ga ik jullie op de hoogte houden van mijn reis. En voor de gene die mij gesponsord hebben hierop komt ook te staan wat ik met dit geld gedaan heb.

Tot dan!

Groetjes, Ilse

  • 17 Augustus 2014 - 13:04

    Anita Vd Zwart:

    Het gaat al opschieten! Ik ga je verhalen zeker lezen! Heel veel plezier in het verre Kenia maar dat gaat zeker lukken, ik weet iemand die graag met je mee zou gaan ;-)
    Groetjes Anita x

  • 17 Augustus 2014 - 13:27

    Nicky:

    Heee Ilsje!
    Het gaat zeker opschieten maar de tijd daar gaat ook heel snel voorbij, geniet er enorm van en zou heel graag met je mee willen, maarja dat gaat niet!
    Veel plezier meid en ga al je verhalen lezen, ben heel benieuwd :).
    Xxxx

  • 17 Augustus 2014 - 18:36

    Angelique:

    Hoi ilse
    Heel veel succes in kenia het zal een hele ervaring zijn
    Ben benieuwd naar je reisverslagen geniet ervan!!!
    Groetjes kees en angelique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 2345
Totaal aantal bezoekers 8465

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 28 November 2014

Kenia

Landen bezocht: